12 January 2015

Rindu (Part 4)

Assalamualaikum.

Dah lain kelas sekarang, rindu dekat Zuu dengan Ain yang jadi jiran dalam kelas. Kalau saya dnegan Ain nak tampar Zuu, mesti Zuu dok diam lama, then dia angkat tangan, buat avatar. Semua panggil dia avatar. Tak habes2 dengan avatar dia. Yang Ain pulak suka tidor dalam kelas. Sapa yang duduk tempat dia kalau dia tak datang, mesti mengantok. Ain letak badi woii. Hahaha. 

Ain, Zuu & Min.
Hani pulak dia sepatutnya form 2, tapi dia form 3. Dalam kelas, dulu tak rapat pon dengan dia, tapi tetiba rapat tak ingat bila. Hani ni tak boleh dipisahkan dengan kasut. Kalau main bola sepak, dia nak tendang bola, mesti kasut dia yang tercabut *Hani, aku tulis ni pon tergelak* Haritu pi jog dengan dia, dia jalan, lepastu basah, dia jalan macam mana tah, kasut dia tercabut kena belakang saya. Nasib tak basah teruk --" Lepastu waktu nak balik jog, Hani tanya, 'Wey, aku ada tertinggal apa2 dak?' Then saya jawab, 'Ada, hang tertinggal hati hang kat aku.' Start dari situ, kelas 3 Elit mula jiwang. Dan Hani selalu kena dengan saya dalam wechat. Tambah2 kalau dia tukar dp. HAHAHA. Percayalah Hani, aku memain ja --"


Hai Hani :p
Then, rindu dekat Wawa dengan Pea yang suka menyanyi macam2 lagu. Nyanyi lagu tapi ubah lirik. Dan apa yang paling best, Pea mengaku yang saya comel. Maigad! Hahaha. Even depa annoying, sometimes, tapi depa, tak tau nak cakap --" Suka sangat cakap benda2 merapu. Selalu sangat rajin tolong cikgu. 'Tolong' ya. Wawa nak jadi polis, entah dapat ka dak. Hahaha, aku doakan hang dapat, sebab hang memang layak. Dan Pea, moga dapat jadi doktor pakar bedah. Hahaha. Sebab kita bffuid. Kita 3 orang ja --"

Min, Pea & Wawa. Gambar ni menipu duh --" Putih.
Rindu dekat yang lain jugak. Tambah2 Dipah. Sori Dipah sebab selalu gaduh. Selalu ejek bulat. Hahaha. Selalu lawan, selalu markah tinggi dari hang. Terima kasih sebab selalu bawak bekal, makan dalam kelas, nampak cikgu, bawak sorok. Lepastu Syazana, sori duh sebab kami selalu panggil tauge. Salah hang jugak, sapa suruh waktu ERT haritu hang cerita macam2. Hahaha. Waktu tengah jahit, Zana cerita yang dia masak tu, masak ni, lepastu Dipah, lepastu orang lain. Lepastu Zana cerita dia masak letak tauge, lepastu cikgu dengaq, cikgu panggil tauge. Hahaha.

Kalau main bola sepak, kalau tendang, tak masuk goal pon kita sorak jugak. Kita jalan pi mana2 pon hingaq, naik tangga pon hingaq, pi kantin pon hingaq, pi surau pon hingaq, pi sekolah ramai2 then beratur sebab nak bagi nampak ramai, nak lintas jalan pon hingaq, makan pon hingaq, jahit pon hingaq, crush sapa2 lalu hingaq, dok saja pon hingaq. Ya Allah, rindunya semua tuuuu. Tahun ni takdak dah hingaq tu. Tak boleh nak buat bising. Tak boleh nak main tomato dengan hampa, tak boleh nak gelak kuat2 dengan hampa, tak boleh nak jerit2 dengan hampa. Cikgu cakap takdak honeymoon dah. Hampa dok dalam kelas tekno jangan dok bahagia tanpa aku. Jangan buang group dalam wechat. Nanti waktu ada acara apa2, kita dok sama2 eh?

Kita 10 orang pon boleh jadi. Hahaha.
Lepas pj dengan depa, mesti gelak banyak sampai rasa macam baru lepas menangis. Sebab ... tau dak kalau lepas nanges macam mana --" Bukan ngantok, tapi penat macam mana tah. Susah nak describe --"