15 November 2014

Happy Family ✌

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, menjadi juga jamuan kelas. Tahun lepas tak buat sebab ada India. Susah nak kerjasama dengan depa. K abaikan. Walaupun Ustazah Nik takdak *tak larat sebab jaga SPM maybe*, tapi meriah jugak, kelas kita kan hingaq. Haha. 

Oh ya! Sofea dengan Wawa suruh cerita dalam blog ni pasal dalam kelas pagi2 before jamuan *jamuan buat waktu petang sebab budak SPM takdak*. Dalam kelas as usual, budak form3 takdak kerja nak buat lepas PT3. Jadi bawak novel dan permainan. Nak dibuatkan sinopsis, waktu main kad UNO, saya tengah menyanyi lagu Adele *nyanyi dalam kelas ni perkara biasa*. Then tengah nyanyi, ada orang tanya 'Min, sekarang pukul berapa?' Saya tengok jam sambil nyanyi "I wish nothing ermm pukul 1." Then Sofea asyik ulang ayat yang sama tapi ubah nombor. K dah cerita.

Sebab tangan kita pendek, jadi guna monopod.

Sebab Zuu bawak anak. Cehh, tak lah. Ermm, tak tau apa kaitan Qalisya dgn Zuu. Lupa sebenarnya.

Sebab kami 3 ja BFFUID dalam kelas. Ohyeahh!

Seperti yang dijanjikan dalam entry ni kata nak bagitau pelakon kan. So here we are. 
Dari kiri : Pembuli (Sofea, Wawa dan Alya) , cikgu (Nadzis) , pembaca latar (Finaz) , kawan baik Namin (Syazana dan Nadhifah) dan mangsa buli (Namin).

Gambar atas dengan Akmal. Orang yang paling suka kacau saya dalam kelas, wc dan ig. Dan saya selalu ugut dia, 'aku block hang dalam ig.' dan macam2. Waktu seni, ofkos kena lukis dan saya tak reti, dia kata 'suruh **** lukis, dia reti. Serius2.' And I was like, apa kaitan dengan dia. Anggap dia tu senior ja kot. --" 

Gambar bawah pula dengan Haikal yang fanatik gila dengan pink. Pencil case, jam, sapu tangan, semuanya pink. Gila betul dia ni.

Sebab anak Teacher Saliza, Adib kata 'nak tangkap gambar dengan Namin.' Baru form 1 --"

Sebab malas nak buat collage.

Last but not least. Gambar keluarga. Takdak Ustazah, sedihnya.

Dulu saya arrogant gila dalam kelas ni sebab rapat 2,3 orang ja. Yang lain kenal cuma tak rapat. Saya tak dapat terima kenyataan duduk dalam kelas ni. Setiap malam asyik nangis *k annoying gila*. Lepastu ada lah orang bagi semangat *semangat ka? Bolehlah*

Cikgu Man kata '11 bulan ja duduk dalam kelas tu.'

Shahrizal Ikhsan pulak kata 'Terima pelan2, lama2 dah biasa. Abaikan apa yang orang nak kata, kita yang hidup bukan depa. Tak perlu undur masa, orang nak tengok kita yang sekarang, bukan dulu.' dan macam2 lagi. Sebab saya selalu cerita macam2 dekat dia. Terima kasih ermm, Ikhsan. Hee. SPM nak habis dah kan? Kejap ja. Buat elok2.